TikTok je objavio kako će lansirati novi alat koji će pomoći kreatorima označavati AI-generirani sadržaj koji proizvode. U priopćenju za medije objavljeno je da će ovaj alat pomoći kreatorima da se lako pridržavaju postojeće AI politike tvrtke, koja zahtijeva da se svi manipulirani sadržaji koji prikazuju realistične scene označe na način koji ukazuje da su lažni ili promijenjeni.
TikTok zabranjuje deepfake videozapise i slike – slike i videozapise koji su digitalno stvoreni ili promijenjeni umjetnom inteligencijom – koji zbunjuju korisnike u vezi toga tko je zaista na slici ili videozapisu.
Ovdje je jako važno spomenuti da je potencijalni rizik deepfake-a i sextortion. Sextortion predstavlja iznudu ili ucjenu na temelju seksualnog sadržaja. Napadači od žrtava traže razne usluge seksualne prirode, novac ili druge usluge pod ucjenom da će u suprotnom objaviti intiman ili seksualno eksplicitan sadržaj proizveden korištenjem raznih digitalnih alata. Lansiranjem ovoga novoga alata, TikTok ulaže napore u zaštitu svojih korisnika od toga da postanu žrtve ucjena zbog videozapisa ili slika na kojima se uopće ne nalaze one.
Napominjemo, nije dopušteno stvarati deepfakeove privatnih osoba i mladih. Prihvatljivo je koristiti promijenjene slike javnih osoba u određenim kontekstima, uključujući edukativne i umjetničke svrhe.
TikTok je također objavio da će početi testirati oznaku “Generirano AI”, koja će se kasnije primjenjivati na sadržaj koji detektira je li uređen ili stvoren pomoću umjetne inteligencije. Preimenovati će i efekte na aplikaciji koji uključuju AI, kako bi jasno uključivali “AI” u svoje ime i odgovarajuću oznaku.
Ovaj potez TikTok-a dolazi zbog porasta zabrinutosti o tome kako će umjetna inteligencija utjecati na dezinformacije. Europska unija potiče online platforme da pojačaju borbu protiv lažnih informacija dodavanjem oznaka na fotografije, tekstove, te ostali sadržaj generiran umjetnom inteligencijom. Ako želite naučiti kako prepoznati „lažne vijesti“, odnosno što je istina, a što nije – na poveznici možete pregledati najvažnije informacije o tome što je informacijski poremećaj, koja je naša uloga u njegovu širenju i kako se obraniti od njega.
Powered by A1 Hrvatska.